Re: R9100 - kwestia zasilaczy - czy aby nie przesadzona?

Autor: fiman (fiman_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 22:19:08 MET DST

Marcin <marcell21_at_interia.pl> napisał(a):

> Jest jeszcze coś takiego jak grupa markowych PC-tów (dell, ibm, comaq),
> które są składane z bardziej starannie dobranych komponentów nierzadko
> produkowanych na zlecenie firm

Jak zdjąłem obudowę od mojego markowego IBM w pracy to w srodku był CDrom -
Samsung. Oczywiscie działa do dziś bo CDromu nikt nie używał. Głupotą byłoby
wkładanie super wydajnego i droższego CD do IBMa
No i dysk IBM DTLA który właśnie padł.
Jedyne co mi sie podobała to że procesor na slot mial fajny komin
odprowadzający ciepło za obudowę