Re: R9100 - kwestia zasilaczy - czy aby nie przesadzona?

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 22:47:01 MET DST

Marcin wrote:
> Jest jeszcze coś takiego jak grupa markowych PC-tów (dell, ibm, comaq),
> które są składane z bardziej starannie dobranych komponentów nierzadko
> produkowanych na zlecenie firm

Compaq? Jakoś źle wspominam, szczególnie te starannie dobrane HDD,
których chyba 3 na 10 padło w ciągu pierwszego roku. Był wśród nich też
dysk SCSI w Proliancie. A z innych starannie dobranych komponentow to
rozpadła sie wtyczka od taśmy IDE przy próbie wyjęcia ze starannie
dobranego dysku i trzeba byłą ją pensetą wydlubywać. ;) Poza tym jeszcze
problemy ze zintegrowaną sieciówką. Aha, no i uszkodzona klawiatura i
coś z akumulatorami w laptopie (wyłączał się przy około 40-60% energii w
aku). Mieli też problemy z centralką telefoniczną w swoim centralnym
serwisie. Najpierw czekało się kilka minut na połączenie z odpowiednim
działem, ale przez ten czas zrzucało (rozłączało) rozmowę, więc
dodzwonić udawało się dopiero przy 4, 5 próbie, po porządnym
ochrzanieniu kilku osób po drodze. Jakoś od tego czasu przestałem
wierzyć w cudowność markowych komputerów, szczególnie po porównaniu ich
cen do porządnie złożonych "składaków".

> Owszem byłeś ;))

Sprawy związane z reklamacją PC-ta? Opowiedz. :)

Pozdrawiam

Czarek Gorzeński