Radeon9100 i zwisy - POMOCY!

Autor: ND (ndchoros_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 02:11:15 MET DST

Witam!
Od paru dni jestem posiadaczem nowego Radka 9100 64MB DDR 128-bit. Dodam, że
jest to Hercules, a więc R9100 w najlepszym wydaniu. Jakość generowanego
obrazu w połączeniu z NEC FE791SB jest b. dobra i nie budzi żadnych
zastrzeżeń. Niestety, nie dane mi było poznać wydajności tej karty w grach
3D, gdyż zarówno w Direct3d, jak i pod OpenGL wszystko się wiesza. Część
tytułów się odpala i chodzi parę minut, a część wisi już na starcie. Objawy
są zawsze takie same – rząd kolorowych pionowych pasów na ekranie i... twardy
reset!
Mój system to A1700+ na KT266A, 2x 256 DDR Kingston, Barracuda, CD-RW, DVD,
Audigy i parę innych dupereli. Nic nie kręcone! Wszystko działa pod Win98SE,
zainstalowane najnowsze sterowniki: VIA Hyperion 4.47, DirectX 9.0, ATI
Catalyst 3.4 Nie pomaga zmiana ustawień DRAM ani AGP w BIOSie, efektu nie
dało także dłubanie w sterownikach karty przy pomocy Rage3D tweak.
Po kilku nocach spędzonych na necie zaczynam się utwierdzać w przekonaniu, że
winę za ten stan rzeczy ponosi słaby zasilacz. Czy to możliwe, żeby się nie
wyrabiał? Mój model to Feel ESP-300ATXSP4 v2.03 (300W). Z tego, co zdążyłem
się dowiedzieć, nie jest to nic szczególnego. Czy Chieftec HPC-360-202
rozwiąże mój problem? Proszę o jakieś sugestie, bym mógł dołączyć do grona
szczęśliwych posiadaczy R9100!!

Z góry wielkie dzięki!
ND

PS Z moją poprzednią kartą - GF2 MX400 wszystko chodziło bezbłędnie.