Re: Radeon9100 i zwisy - POMOCY!

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 07:44:21 MET DST

Użytkownik "ND" <ndchoros_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Od paru dni jestem posiadaczem nowego Radka 9100 64MB DDR 128-bit.
> Mój system to A1700+ na KT266A, 2x 256 DDR Kingston, Barracuda, CD-RW,
DVD,
> Audigy i parę innych dupereli. Nic nie kręcone! Wszystko działa pod
Win98SE,
> zainstalowane najnowsze sterowniki: VIA Hyperion 4.47, DirectX 9.0, ATI
> Catalyst 3.4 Nie pomaga zmiana ustawień DRAM ani AGP w BIOSie, efektu nie
> dało także dłubanie w sterownikach karty przy pomocy Rage3D tweak.
> Po kilku nocach spędzonych na necie zaczynam się utwierdzać w przekonaniu,
że
> winę za ten stan rzeczy ponosi słaby zasilacz.
>Mój model to Feel ESP-300ATXSP4 v2.03 (300W). Z tego, co zdążyłem
> się dowiedzieć, nie jest to nic szczególnego. Czy Chieftec HPC-360-202
> rozwiąże mój problem? Proszę o jakieś sugestie, bym mógł dołączyć do grona
> [...]

6,
nasuwa mi sie:
- czy karte instalowales na stary system po poprzedniej karcie ?? (sprobuj
moze na nowy system)
- po co DirectX 9.0 ?? a najnowszy 8.1 nie moze byc ??
- "Audigy i parę innych dupereli"
       karty, a wlasciwie sterowniki Creativa do SB pozostawiaja duzo do
zyczenia
       a te inne duperele ?? to co ??
- jak wyglada chlodzenie w budowie ?? moze cos (karata grafiki) sie
przegrzewa ??

- zasilacz masz raczej wystarczajacy, bez przesady - sprawdz ewentualnie
napiecia i wyjmij troche bebechow

- pobawil bym sie konfiguracja na nowym systemie (ustawienie kart w slotach
itp.) , poproowal bym roznych wersji sterownikow