Re: Radeon9100 i zwisy - POMOCY!

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 07:39:17 MET DST

> 3D, gdyż zarówno w Direct3d, jak i pod OpenGL wszystko się wiesza.
Część
> tytułów się odpala i chodzi parę minut, a część wisi już na starcie.
Objawy
> są zawsze takie same – rząd kolorowych pionowych pasów na
ekranie i... twardy

Ja na Radeonie 8500 (odpowiednik 9100) Sapphire miałem samoczynne
resety (jakby zanik napięcia w sieci) na zasilaczu Codegen. Po zmianie
na wiadomo jaki mam spokój. Te karty są dość prądożerne. Jeżeli masz
możliwość sprawdź z innym zasilaczem, może niepotrzebnie wydasz
pieniądze.
Józef