Re: ECS K7S5A Pro - ZGROZA, PRZESTRZEGAM PRZED KUPNEM

Autor: Vhisper (VHISPER_at_rozanka.wroc.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 01:41:45 MET DST

Użytkownik "tapir" <zvi_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Ja również, żadnych zastrzeżeń, pracuje stabilnie prawie drugi rok,
czasem
> raz na miesiąc jakiś
> blue screen software'owy z moja pomocą (dużą)...
> Nie mam do niej żadnych zastrzeżeń, bardzo dużo mi wybacza.

HEHEHE dobre drugi rok ..... przeciez on napisal o K7S5A PRO a
wersja pro (5.X) nie jest produkowana tak dlugo wiec nie siej zamentu a
wszyscy wiedza ze wersja PRO jest "wychudzona" i zbudowana z tanszych i
gorszych komponetow wiec NIE KUPUJCIE WERSJI PRO bo jest badziewska znacznie
gorsza od poprzedniczki