Re: Pomozcie zlozyc super zestaw Athlon 2200+, na poczatek plyta glowna

Autor: j23 (wiesiek-NOSPAM_at_supra.com.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 16:19:07 MET DST

Użytkownik "Kwirion" <kwirion/NO-SPAM/@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:amf8r1$rvv$1_at_news.tpi.pl...
> In news:amf642$7f9$1_at_news2.tpi.pl,
> j23 <wiesiek-NOSPAM_at_supra.com.pl> typed:
>
> Dziękuję za taką "gwarancję"... Miałem "no name", trefne były trzy kości
> pod rząd,

Toś wyjątkowy pechowiec mnie na kilkaset sztuk nie padła ani jedna.

> potem wymieniłem na droższego Kingstona i pozbyłem się
> problemów.

Przy twoim pechu i Kingston długo nie wytrzyma.

> Wymiana trefnej pamięci kosztuje czas, nie stać mnie na takie straty.

mnie też.

> te pare złotych dopłaty do
> markowej pamięci.

Jak kogos stac to moze jezdzic mercedesem, na pewno lepiej jedzi niz jakis
tam fiat,
a ze kosztuje pare zlotych wiecej ...

> Współczuje Twoim klientom,

Czemu, że sprzęt działa im bez żadnych problemów. Zrozum, ze nie kazdy lubi
grzebac przy sprzecie. Za to wielu ludzi nie lubi być naciąganych na
niepotrzebne
wydatki przez "fachowców".

> sugerujesz że obudowa (zasilacz i odpowiednia
> wentylacja) nie mają wpływu na stabilność, że rozchwiane napięcie nie
> rzutuje? LOL!

rozchwiane napięcie :-) muszę ten termin podrzucić mojemu koledze
elektronikowi,
swoja drogą mierzyłeś kiedyś napięcie na dowolnym zasilaczu ATX - spróbuj i
zobacz
czy się będzie chwiało!

> Poza tym napisałem "warunkiem koniecznym" a nie "wystarczającym". Jeśli
> kiedykolwiek miałeś i rozumiałeś matematykę to powinieneś zauważyć
> różnicę.

Zauważam! Ale Ty wyrażnie nie rozumiesz tego pojęcia - więc tłumaczę warunek
konieczny oznacza, że bez jego spelnienia NIEMOZLIWE jest aby komputer
działał
stabilnie, a to by oznaczało, ze 95% komputerów (w tylu mniej wiecej montuje
sie
standardowe zasilacze) działa niestabilnie. Cóż mozna i tak...