Re: karta graf do 650zlotych

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 16:13:02 MET DST

> Tylko "czasem", w większości są to gorsze chipy, nabyte od ATI po
> niższej cenie, taka jest opinia znajomego serwisu, na niniejszej grupie
> (poczytaj archiwum) oraz w rencenzjach na sieci.

po 1 - to "czasem" latwo zweryfikowac - styka obejzec laminat karty - chyba
nikt nie kupuje tego w ciemno - a dodatkowo generalizowanie jak w Twoim
pierwszym poscie jest niebezpieczne, bo teraz sam czesciowo sie z tego co
powiedziales wycofujesz
po 2 - opinnie serwisantow nie sa dla mnie zadna wyroczna, a tym bardziej
serwisanta sztuk 1 :-) znam takich co to twierdza ze np plyty ECS sa
najlepsze, zasialcze Codegena to jedne z najlepszych zasialczy itd
po 3 - recki w necie traktuje z przymruzeniem oka jezeli moge je weryfikowac
z rzeczywistoscia - w tym konkretnym przypadku - znam osob sztuk 5 ktore
nabyly droga kupna-sprzedazy karty Radeon 8500 Build by ATI w pudelku MINT
po 4 - akurat nie mam co robic tylko przegladac archiwum grupy - predzej ta
rada bylaby dobra dla osoby ktora zalozyla temat
po 5 - nie mam czasu ani ochoty dyskutowac o oczywistych rzeczach wiec EOT

pozdrawiam