Re: Pomozcie zlozyc super zestaw Athlon 2200+, na poczatek plyta glowna

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 16:44:23 MET DST

j23 <wiesiek-NOSPAM_at_supra.com.pl> wrote:

> Toś wyjątkowy pechowiec mnie na kilkaset sztuk nie padła ani jedna.

a Twoim klientom ? Jesteś pewien że nie miewają tajemniczych problemów,
których źródłem są kiepskie pamięci ?

Co do zasilacza : jeżeli wydajesz 800zł na płytę główną, 1000 na
procesor, 1000 na pamięci, 2000 na graf. , to czy poleciłbyś z czystym
sumieniem wsadzenie tego do obudowy Codegen , której zasilacz nie ma
nawet podstawowych zabezpieczeń przez przepięciami, a 300W to tylko taki
napis na obudowie ?

B.