Re: Pomozcie zlozyc super zestaw Athlon 2200+, na poczatek plyta glowna

Autor: Kwirion (kwirion/NO-SPAM/_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 15:41:12 MET DST

In news:amf642$7f9$1_at_news2.tpi.pl,
j23 <wiesiek-NOSPAM_at_supra.com.pl> typed:

> Strasznie się sypią, a ci głupi producenci "no name-ów" dają na nie
> dożywotnią gwarancję!

Dziękuję za taką "gwarancję"... Miałem "no name", trefne były trzy kości
pod rząd, potem wymieniłem na droższego Kingstona i pozbyłem się
problemów.
Wymiana trefnej pamięci kosztuje czas, nie stać mnie na takie straty.
Kosztują mnie zdecydowanie więcej niż te pare złotych dopłaty do
markowej pamięci. Tyle, że mądry Polak po szkodzie...

> Skąd się biorą tacy fachowcy?! Obudowa warunkiem koniecznym
> stabilności (sic!) dużo ciekwawych rzeczy już wyczytałem na tej
> grupie, ale to ... składam komputery od prawie 10 lat i dopiero teraz
> dowiaduje się o takiej rewelacji.

Współczuje Twoim klientom, sugerujesz że obudowa (zasilacz i odpowiednia
wentylacja) nie mają wpływu na stabilność, że rozchwiane napięcie nie
rzutuje? LOL!

Poza tym napisałem "warunkiem koniecznym" a nie "wystarczającym". Jeśli
kiedykolwiek miałeś i rozumiałeś matematykę to powinieneś zauważyć
różnicę.

Piotr