Re: czy wymienić na durona?

Autor: Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 10:41:07 MET DST

> ::: mam możliwość wymiany płyty ECS P6IPAT z celeronem 800MHz
> ::: (coppermine) na płytę ECS K7VZA rev. 3.0 z Duronem 800MHz
> ::
> :: DARUJ SOBIE! Jesli powaznie traktujesz to co robisz na kompie,
> :: cokolwiek robisz.

> no stary a intel robi ciebie w bambuko - niby mmyslisz ze kupujesz 1700Mhz
> bardzo szybki procek a w porownaniu z 1700MHZ (realnie) AMD to on jest
gowno
> a nie szybki :)

Dobrze. OK! Wszyscy tylko krzycza szybko szybko i szybko. A czy ktos w koncu
krzyknie STABILNIE?
Sorry, ale tu AMD jeszcze dlugo musi sie uczyc i wiem co mowie.
Dlaczego powazne firmy produkujace serwery (albo nawet koncowki) nie robia
tego na AMD? (mowie to o Compaq, HP i IBM)
A ja mam do swojego domowego uzytku 1GHz Celerona i wiem, ze i tak
wykorzystuje tego procesora moze ze 20%. Wszystkie te procesory sa teraz tak
szybkie ze juz dawno przstalo to byc potrzebne. A tak naprawde ludzie kupuja
to tylko dlatego, ze sasiad tez ma... :) I tu przyznaje, ze jak zmienialem
moja stara PII 300 na tego Celerona to tez zrobilem to czesciowo z tego
powodu. Czesciowo... Kolega z pokoju mial PIII 800...:) i gdyby nie On to
pewnie mialbym ta 300 jeszcze do dzis.
Pozdrawiam!
Aik