Re: czy wymienić na durona?

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 11:01:05 MET DST

:: Dobrze. OK! Wszyscy tylko krzycza szybko szybko i szybko. A czy ktos
:: w koncu krzyknie STABILNIE?

jest stabilnie... krzycze !!

:: Sorry, ale tu AMD jeszcze dlugo musi sie uczyc i wiem co mowie.
:: Dlaczego powazne firmy produkujace serwery (albo nawet koncowki) nie
:: robia tego na AMD? (mowie to o Compaq, HP i IBM)

moze intel ma duze upusty ? Moze intel ma wieksze doswiadczenie i ich
platformy sa po prostu lepsze ? tutaj mowimy o komputeku domowym/prostym
serwerku
na liscie top 500 komputerow jest troche opratych na AMD (serwery wielo
prockowe, klastry czy jak im tam)
sa laptopy z amd na pokladzie (markowe) itp itd. Compaq czytalem ze moze
(czy dell) przejsc na K8 jak sie pojawi.

:: A ja mam do swojego domowego uzytku 1GHz Celerona i wiem, ze i tak
:: wykorzystuje tego procesora moze ze 20%. Wszystkie te procesory sa
:: teraz tak szybkie ze juz dawno przstalo to byc potrzebne. A tak
:: naprawde ludzie kupuja to tylko dlatego, ze sasiad tez ma... :)

no :)))
w sumie jak tez z 10% jak pisze na grupe :D
ale czasem sie przydaje.

:: przyznaje, ze jak zmienialem moja stara PII 300 na tego Celerona to
:: tez zrobilem to czesciowo z tego powodu. Czesciowo... Kolega z
:: pokoju mial PIII 800...:) i gdyby nie On to pewnie mialbym ta 300
:: jeszcze do dzis. Pozdrawiam!

heh, nie mow ze AMD nie stabilne bo to bzdet, niestabilna moze byc plyta,
system :)

mialem 3x intel, powiedzialem dosc k... tych zmian socketa, spadac i kupilem
AMD - wowczas (rok temu) procki intela mogly naskoczyc AMD :)