Re: Jaki (stabilny i nowoczesny) chipset pod AMD ?

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 10:51:33 MET DST

Kwirion wrote:
> Czyli sugerujesz K266A czy SiS 745?

Tak... z lekkim przechylem w strone VIA bo SiSa "jakos nie kocham i
jakos mu nie ufam" ;-)

Mialem podobny dylemat jak ty kilka miesiecy temu. Tylko wtedy mialem do
wyboru czekac na KT333 lub brac KT266A. Wtedy KT333 mial byc pelen
bajerow (AGPx8, USB2 i inne "dziwnie brzmiace" nazwy ;-) ). Cale
szczecie, ze nie czekalem - plul bym sobie w brode, ze czekalem tyle
czasu na taka porazke. USB 2.0 (gdzie nie mam zadnego urzadzenia na usb
- i nie zapowiada sie w najblizszym czasie, moze poza kierownica
logitecha na usb 1.1) i DDR333 z kilkoma procentami za kilkadziesiat
procent wiecej na pamieci (plus wiecej na cenie plyty) - dla mnie chory
pomysl.

A kupowac plyte na DDR333 tylko po to, zeby czekac az pamieci
stanieja... nie lepiej poczekac rowniez i z plyta i kupic starsza i
tansza? Jak pamieci stanieja to i kolejna generacja chipsetow bedzie, i
tak wymienie wszystko i tak.

Takie jest moje zdanie.

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/