Re: ATI AllInWonder 7500

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 11:32:01 MET DST

Użytkownik <jurek_k__at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Generalnie to mam materialy na VHS i chce je zgrac do VCD i DVD. Zgrac to
> znaczy wyciac co trzeba i reszte posklejac. Mam zamiar w przyszlosci kupic
> kamere cyfrowa (jak stanieja :-) )

To podobnie jak ja ;)

> nasuwa mis się pytanie, czy wystarczy dokupic potem najtanszy interfejs
> FireWire i karta będzie obrabiac całą resztę tak jakby był to obraz
analogowy?
Karta nie bedzie obrabiac tylko umozliwi zrzut z kamery do kompa
Wystarczy najtanszy - moze byc rowniez na motherboard albo na SB Audigi
Port Fire umozliwia zrzut z kamery cyfrowo - obrabiac to potem mozesz
wybranym softem

> Zaznaczam ze pytania mogą być lamerskie, bo w tej dziedzinie to jestem
zielony
> i chetnie wyslucham wszystkich uwag. A może jest gdzies forum dotyczace
takich
> spraw?

Jak napisal jeden z kolegow - alt.pl.rec.videokamery

Pozdrawiam
Waldeusz