Re: czy wymienić na durona?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 11:19:34 MET DST

Aikus IP <aikus_at_box43.pl> wrote:
> Sorry, ale tu AMD jeszcze dlugo musi sie uczyc i wiem co mowie.

a może Ty się pouczysz ?

> Dlaczego powazne firmy produkujace serwery (albo nawet koncowki) nie
> robia tego na AMD? (mowie to o Compaq, HP i IBM)

jak to "nie robią" ? A Compaq Presario ? Fujitsu-Siemens Scaleo ? To nie są
"powazne firmy produkujace serwery" ? Coś chyba jesteś nie na bierząco.
Acha, jeżeli chciałbyś rzucić argument "a dlaczego nikt nie robi serwerów na
AMD" to już odpowiadam: nie ma odpowiednich płyt głównych (z bardzo wysoką
przepustowością I/O) , a płyt glównych nie ma ponieważ nie ma odpowiednich
chipsetów, a chipsetów nie ma ponieważ ten procesor nie mierzy na rynek
serwerowy. Chyba że kupisz serwerek (są takie sprzedawane, przez mniejsze
firmy) na Athlon MP i płycie Tyan - ale to oczywiście nie będzie mogło się
równać pod względem przepustowości I/O z serwerem na Intel Xeon + chipset
ServerWorks . Za to na pewno będzie dużo tańsze i co najmniej tak samo
doskonałą stabilność - wiem, bo sam używam Tyan Tiger MP.

Jak dla mnie EOT - jeżeli chcesz poczytać moje argumenty, zajżyj do wątku
"Spontaniczne Shutdowny.", rozpoczęty 11 lipca 2002 12:32 przez
nestor_at_fnet.pl

B.