Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: -- Maguard -- (tmot_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 20:26:15 MET

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Czy ty sobie kpisz?
Nie mowie to calkiem powaznie, jakoz e jeszcze niewidzialem Athlona, ktory
by sie nie zawieszal, jestem ciekaw, czy zlozony wedlug Waszych wskazan
Athlon sie nie zawiesi.
Moge natopmiast zlozyc taki komputer na Intelu ze jestem w stanie zalozyc
sie o duza kwote pieniedzy twierdzac, iz nie ma prawa sie zawiesic przez
miesiac pracy non stop.

> Bez sensu. Za duzo czynnikow moze wplynac na zawieszenie sie komputera.
Od
> jakegos konfliktow podzespolow po uszkodzenie jednego z nich.
Terefere czytaj powyzej, wlasnie dlatego macie podac konfiguracje ktora
sie nie zawiesi i nie bedzie zawierala konfliktow sprzetowych i bedzie
miala bardzo dobra plyte (bo "althlon jako bardzo dobry procesor do
stabilnej pracy poptrzebuje dobrej plyty") i zobaczymy, jacy z Was
eksperci. jestem tego ciekaw, bo za komputery za ktore ja skladam to
recze... A Athlona to najgorszemu wrogowi bym nie polecil.

> Czy ty wogle czytales watek, ktory zaczeles?
Nie pewnie nie! A jak sadzisz? Nawet mam je wydrukowane, bo chlopacy w
sewisie nie chcieli uwierzyc na slowo, jakie bzdury wypisujecie.

> Bez tego twojego durnego testu stwerdzam, ze malo wiesz i jeszcze mniej
> umiesz.
Porywajaca opinia, ale nie na temat...
Uzgodnijcie miedzy soba optymalna konfiguracje sprzetowy i zobaczymy.
jesli sie nie zawiesi to przyznam racje i przeprosze. Co masz do
stracenia? Nic, wiec o co chodzi...

Maguard