Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: Wojciech Kruzel (camcorp_at_pro.onet.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 21:59:00 MET

Użytkownik "-- Maguard --" <tmot_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Nie mowie to calkiem powaznie, jakoz e jeszcze niewidzialem Athlona, ktory
> by sie nie zawieszal, jestem ciekaw, czy zlozony wedlug Waszych wskazan
> Athlon sie nie zawiesi.

Taa, mam 2 znajomych, pierwszy ma athlona 1,4 i 2000 pro tudziez advanced
server (co miesiac zmienia system - taka przypadlosc czlowieka, nie
hardware'u) a drugi ma durona 800 i XP pro eng.

I tak: pierwszy z nich nie ma problemów, no chyba ze sam nie nagrzebie za
duzo, komp chodzi mu stabilnie, raz proc podszedl pod 110stopni celsjusza,
ale dzialal, caly czas liczy 3dmaxa i nie ma zadnych problemow, nawet w
ciagu liczenia 3d maxa moze zrobic hibernacje, przyjsc po 2 dniach wlaczyc
komp a 3dmax bedzie mu liczyl dalej i sie nawet nie zajaknie..

Drugi z nich natomiast ma coraz wiecej problemow ze swoim XP, np nic nie
widzi gdy rozmawiamy przez net, co chwile ma jaja z rejestrem itp itd, pare
razy dizennie restartuje kompa.

Moim zdaniem system jest tutaj odpowiedzialny a nie hardware.

> Moge natopmiast zlozyc taki komputer na Intelu ze jestem w stanie zalozyc
> sie o duza kwote pieniedzy twierdzac, iz nie ma prawa sie zawiesic przez
> miesiac pracy non stop.

Heh. mialem w pracy taki jeden serwerek (na celeronie 300_at_450) co jak sie go
wlaczylo to dzialal do upadlego, 96 dni, az nam prad wylaczyli na 4 godizny
i ups sie wyczerpal...

> jestem tego ciekaw, bo za komputery za ktore ja skladam to
> recze... A Athlona to najgorszemu wrogowi bym nie polecil.

O biedaku no tak nie polecilbys bo wrog mialby lepsza maszyne od ciebie...

> Nie pewnie nie! A jak sadzisz? Nawet mam je wydrukowane, bo chlopacy w
> sewisie nie chcieli uwierzyc na slowo, jakie bzdury wypisujecie.

Takich chlopakow z serwisu to ja znam. Metne spojzenia, nawdychany klej od
tasm do zalepiania kartonow i zero kumania co jest co.

> Porywajaca opinia, ale nie na temat...
> Uzgodnijcie miedzy soba optymalna konfiguracje sprzetowy i zobaczymy.
> jesli sie nie zawiesi to przyznam racje i przeprosze. Co masz do
> stracenia? Nic, wiec o co chodzi...

o to chodzi, ze masz zrobic test zarowno athlona jak i P4
taki sam, wtedy bedzie obiektywny.

Woyteck