Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 02:15:54 MET

> Nie mowie to calkiem powaznie, jakoz e jeszcze niewidzialem Athlona,
ktory
> by sie nie zawieszal, jestem ciekaw, czy zlozony wedlug Waszych
wskazan

No a ja mam Athlona który się nie zawiesza...

> Nie pewnie nie! A jak sadzisz? Nawet mam je wydrukowane, bo chlopacy w
> sewisie nie chcieli uwierzyc na slowo, jakie bzdury wypisujecie.

Jeśli nie widziałeś Athlona który się nie zawiesza, to tylko znaczy że
"chlopacy w serwisie" nie potrafią złożyć i skonfigurować komputera
na platformie innej niż Intela. I nie wystarczy tu "podac konfiguracje
ktora
sie nie zawiesi i nie bedzie zawierala konfliktow sprzetowych i bedzie
miala bardzo dobra plyte...". Jest jeszcze wiele innych czynników.
OS, sterowniki do urządzeń, opcje biosu itp. itd.
A tak w ogóle, to nie zamierzam Cię przekonywać do AMD. Wolisz
Intela? I dobrze. Ja wolę AMD. I wcale nie dlatego że Intel jest gorszy.
To tylko siła przyzwyczajenia.

Wonder