Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: Jenot (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 09:09:29 MET

W artykule <a3pbtt$dn6$1_at_h1.uw.edu.pl>, -- Maguard -- napisał(a):

> Nie mowie to calkiem powaznie, jakoz e jeszcze niewidzialem Athlona, ktory
> by sie nie zawieszal, jestem ciekaw, czy zlozony wedlug Waszych wskazan
> Athlon sie nie zawiesi.

Mało widziałeś.

> Moge natopmiast zlozyc taki komputer na Intelu ze jestem w stanie zalozyc
> sie o duza kwote pieniedzy twierdzac, iz nie ma prawa sie zawiesic przez
> miesiac pracy non stop.

Wiesz, wczoraj znajomej kupiłem w komisie komputer HP Vectra VL (iPII
266, 64MB RAM, 3.2GB HDD, karta Cirrus Logic, jakaś dźwiękówka,
sieciówka, monitor NEC A500). Komp niby firmowy, na Intelu, a windows po
instalacji sypał komunikatem: Błąd ochrony Windows - system został
zatrzymany. Okazało się, że trzeba było przestawić jeden "prztyczek" w
durnym BIOSie Phoenixa. Z tym, że ja na takiej podstawie nie wyciągam
wniosków dotyczących całej platformy. Co z tego, że ktoś poda Ci
optymalny zestaw z Athlonem, jeśli Twoi kolesie z serwisu nie będą
potrafili go skonfigurować, bo nie mieli do czynienia z AMD?
IMHO lepiej byłoby przeprowadzić taki test: Twoi kolesie robią zestaw na
Intelu, konfigurują go optymalnie, kto inny (ktoś, kto zna się na AMD)
robi zestaw na Athlonie, konfiguruje i wtedy oba komputery stają w szranki
konkursu.

Pozdrawiam,

--
[Tomasz Stafiński ]   -o)  | Trifles make perfection, and perfection is
[Linux User #47986]    /\  | no trifle.   -- Michelangelo