Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 00:24:57 MET

"-- Maguard --" <tmot_at_poczta.onet.pl>, wrote in

> Nie mowie to calkiem powaznie,

To ja wtedy chyba sie posikam ze smiechu.

> jakoz e jeszcze niewidzialem Athlona, ktory by sie nie zawieszal, jestem
> ciekaw, czy zlozony wedlug Waszych wskazan Athlon sie nie zawiesi.

No comments...

> Moge natopmiast zlozyc taki komputer na Intelu ze jestem w stanie
> zalozyc sie o duza kwote pieniedzy twierdzac, iz nie ma prawa sie
> zawiesic przez miesiac pracy non stop.

A co to za roznica Intel czy AMD?
Obie paltformy sa rownie stabilne jak i przy zlym zlozeniu rownie moga byc
nie stabilne.

> Terefere czytaj powyzej, wlasnie dlatego macie podac konfiguracje ktora
> sie nie zawiesi i nie bedzie zawierala konfliktow sprzetowych i

No to w sumie mozna brac pierwsze lepsze czesci z brzegu.

> bedzie miala bardzo dobra plyte (bo "althlon jako bardzo dobry procesor
> do stabilnej pracy poptrzebuje dobrej plyty")

Taaa...
Ciekawe co na to uzytkownicy ecs'ow?

> i zobaczymy, jacy z Was eksperci.

Zajebisci.

> jestem tego ciekaw, bo za komputery za ktore ja skladam to
> recze... A Athlona to najgorszemu wrogowi bym nie polecil.

No widzisz, a ja na kazdym dam gwarancje.

> Nie pewnie nie! A jak sadzisz? Nawet mam je wydrukowane, bo chlopacy w
> sewisie nie chcieli uwierzyc na slowo, jakie bzdury wypisujecie.

ROTFL
Podaj dokladny adres i nazwe tego serwisu, umiescimy to w grupowym FAQ na
czarnej liscie z dopiskiem "UWAGA ŁAMAGI"
Aha prosze niech nikt tu niepisze z tego serwisu bo nie chcial bym sie
uszkodzic w naglym ataku smiechu.

> Porywajaca opinia, ale nie na temat...

Ale prawdziwa.

> Uzgodnijcie miedzy soba optymalna konfiguracje sprzetowy i zobaczymy.

Jak sie nic nie spieprzy, to praktycznie kazda konfiguracja bedzie
stabilna.

> jesli sie nie zawiesi to przyznam racje i przeprosze. Co masz do
> stracenia? Nic, wiec o co chodzi...

O to: "jakoz e jeszcze niewidzialem Athlona, ktory by sie nie zawieszal"
Jestes z gory uprzedzony, a to nie profesjonalne i dziecinne. Zastanawiam
sie zreszta co ty chcesz udowodnic, ze procesory amd maja wade i sa przez
to nie stabilne ROTFL. Nie siedz tyle przed monitorem, idz pobaw sie na
dworzu bo ci sie feriie koncza.

BTW Panowie rozgryzlem go. To jakis "przydupas" Pily, albo co gorsza to
ona sam ;>> Dyskusja nie ma sensu.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!