Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 23:56:52 MET

-- Maguard -- napisał(a):

> Nie mowie to calkiem powaznie, jakoz e jeszcze niewidzialem Athlona, ktory
> by sie nie zawieszal, jestem ciekaw, czy zlozony wedlug Waszych wskazan
> Athlon sie nie zawiesi.
> Moge natopmiast zlozyc taki komputer na Intelu ze jestem w stanie zalozyc
> sie o duza kwote pieniedzy twierdzac, iz nie ma prawa sie zawiesic przez
> miesiac pracy non stop.

Zatem zapraszam do mnie. Pokażę Ci mojego niewieszającego się Athlona i Durona
oraz wieszającego się co parę godzin Celerona mojego kolegi.
Różnica jest taka, że ja moim komputerom poświęciłem parę dni na dokładne
skonfigurowanie, a kolega złożył części do kupy i wio.

> Nie pewnie nie! A jak sadzisz? Nawet mam je wydrukowane, bo chlopacy w
> sewisie nie chcieli uwierzyc na slowo, jakie bzdury wypisujecie.

I Ty myślisz, że jak ktoś jest serwisant, to od razu wielki specjalista?
LOL. Wybacz, ale dopasować złącza do odpowiednich gniazd na płycie głównej
to nawet moja 12-letnia siostra potrafi. Znaczy się może pracować w serwisie
:)

> Porywajaca opinia, ale nie na temat...
> Uzgodnijcie miedzy soba optymalna konfiguracje sprzetowy i zobaczymy.
> jesli sie nie zawiesi to przyznam racje i przeprosze. Co masz do
> stracenia? Nic, wiec o co chodzi...

A Ty zapuścisz na nim jeden trefny program i będziesz miał radochę, że
się zawiesiło. Super po prostu.

A BTW: jak chcesz niewieszające się Athlony, to pochodź sobie przez tydzień
po stronie AMD i powiedz, czy cały tydzień działała. W końcu serwery tej
f-my stoją na Athlonach :)

--
pozdrawiam,
Andrzej