komu jeszcze firma 2A odciela IRC - brak DNS i rev DNS

Autor: Kosiarz (koszni_at_polbox.com)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 15:45:13 MET

Witam,
Miesiac temu w wyniku przeprowadzonej rekonfiguracji sieci przez ISP
utracilem mozliwosc korzystania z uslugi IRC.
Przy probie logowania otrzymuje ponizszy komunikat:

Start of Status Window buffer: Mon Jan 14 11:18:17 2002
*** Connecting to poznan.irc.pl (6667)
-
Local host: 666.stegny.2a.pl (10.8.4.114)
-
Kosiarz Nickname is already in use.
-
You are not welcome to this server: please check DNS and RevDNS
-
Closing Link: Kosiarz__[unknown_at_217.98.97.4] (K-lined: please check DNS and
RevDNS)
-
*** Disconnected

Na serwer waszawski oczywiscie moge wejsc, lecz co z tego jak na zaden kanal
juz nie.

Firma ktora dostarcza mi internet to 2A Osiedlowe Sieci Komputerowe
http://www.2a.pl/osk, oczywiscie zaraz po fakcie odciecia mi IRC
wyslalem kilka mejli z pytaniem co sie dzieje. W odpowiedzi firma napisala
zeby wykazac sie cierpliwoscia az oni zarejestruja te DNS i RevDNS oraz to
ze IRC to jedyna usluga ktora korzysta z RevDNS w zwiazku z tym znajduje sie
to na koncu ich listy priorytetow. Jak napisalem , mija juz miesiac i nic.
I tu przechodze to sedna: Czy sa na liscie ludzie ktorzy maja ten sam
problem? Jestem z Warszawy, z dolnego Mokotowa. Bede bardzo wdzieczny za
wszelkie porady oraz sugestie co robic dalej w tej kwesti.

Kosiarz