Re: komu jeszcze firma 2A odciela IRC - brak DNS i rev DNS

Autor: Pawel Bernat (asm_at_Arahja.pieczewo.eu.org)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 19:32:40 MET

In pl.irc Sc0rpi0 <sc0rpi0_at_free.polbox.pl> wrote:

> a kogo sie czepiam ? to bardzo dobrze ze sprawdzaja rev
> czy tez ident - od tego sa te uslugi.
Dobrze / niedobrze - przecież ludzie bez reva mają ponoć
jakieś tam problemy.

> Widze ze nic nie przeczytales... ja juz napisalem ze nie
> chodzi o zadne klikanie czy lazenie po stronach.
Widzę, że nie jesteś na bieżąco, "klikanie w internetach"
to bardzo ogólne pojęcie.

> Inaczej:
> masz dostep z hostow z domeny plapla.pl na jakas tam
> usluge na serverze X - ISP cos spitolil, padl twoj rev i przez
> miesiac sie tam nie dostaniesz chyba ze sobie tam pojedziesz
> ew. poprosisz zeby ci poprawili oczywiscie jak jest ktos,
> kto to potrafi akurat, a nie jakas pani co powie: "EE ?"
To zmień ISPa.

> Zadne sam... masz umowe.
Złamał umowę? Zakończcie współpracę.

> Przeciez pisalo ze byl rev wczesniej tylko sobie cos zmascili,
> a poprawia sobie za 2 miesiace jak im sie zechce 4 litery ruszyc
PgUp

> Bla bla bla - powiedzial obronca ISP. To nie IRCnetowe servery.
Obrońca? :p
Z drugiej strony przeciwnik skoro namawiam do zubożenia jednego
z nich ;-).
> Chyba ci za bardzo w krew weszlo :-P
Hmm :)
To pierwsza moja polemika tutaj na ten temat.

[cut]
PgUp (-> zmień ISPa).

:>

p.