Re: komu jeszcze firma 2A odciela IRC - brak DNS i rev DNS

Autor: Wojtek Kaniewski (wojtekka-spambox_at_dev.null.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 17:59:24 MET

Sc0rpi0 <sc0rpi0_at_free.polbox.pl> pisze:

> nooo, fucktycznie - np. dla jakiegos dialupu chcesz cos tylko udostepnic...

jak ma revdns, to wpiszę domenę (o ile jest taka możliwość), jak nie to
klasę albo klasy adresowe. nadal nie rozumiem, w czym problem. równie
dobrze mogę spytać się, co zrobisz, jak Ci z klasy 1.2.3.0/24 zaczną
zapychać łącze, skanować i robić brzydkie rzeczy. będziesz dopisywać
każdego hosta z osobna po nazwie? *g*

--
wojtekka%irc,pl :: http://wojtekka.dark.pl/ :: elluin_at_ircnet