Re: komu jeszcze firma 2A odciela IRC - brak DNS i rev DNS

Autor: Tomasz Piłat (poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 04:11:00 MET

In pl.irc Sc0rpi0 <sc0rpi0_at_free.polbox.pl> wrote:
> a kogo sie czepiam ? to bardzo dobrze ze sprawdzaja rev
> czy tez ident - od tego sa te uslugi.
Musisz się dużo nauczyć....

> Widze ze nic nie przeczytales... ja juz napisalem ze nie
> chodzi o zadne klikanie czy lazenie po stronach.
Wiem! Chodzi o łażenie po kanałach! ;-)

> Inaczej:
> masz dostep z hostow z domeny plapla.pl na jakas tam
> usluge na serverze X - ISP cos spitolil, padl twoj rev i przez
> miesiac sie tam nie dostaniesz chyba ze sobie tam pojedziesz
> ew. poprosisz zeby ci poprawili oczywiscie jak jest ktos,
> kto to potrafi akurat, a nie jakas pani co powie: "EE ?"
Hm, przyjedz do naszego help-desku i opowiedz o swoim problemie.
Wysłuchaj odpowiedzi. Ja wiem kto zrobi 'EE ?'.

Wyżej d*** nie podskoczysz - musisz coś wiedzieć by się droczyć.

> Zadne sam... masz umowe.
I kto decyduje o treści umowy? Ty, czy "sam ISP"?

> Przeciez pisalo ze byl rev wczesniej tylko sobie cos zmascili,
> a poprawia sobie za 2 miesiace jak im sie zechce 4 litery ruszyc
> Bla bla bla - powiedzial obronca ISP. To nie IRCnetowe servery.
Fakt, to Twoje pieniądze. Ale skoro nie jesteś w stanie zauważyć
podstawowych rzeczy, to chyba nikomu nie będzie przykro, że wyrzucasz
je w błoto. Niestety, na tym świecie jest tak, że bycie frajerem kosztuje
(niezależnie od tego kto to mówi i jakiej sytuacji to dotyczy).

> Nie podoba mu sie - moge mu nie zaplacic nic za okres, w ktorym
> nie moge korzystac z okreslonych uslug (albo mniej).
No właśnie.

> Co mnie obchodza jego priorytety z przeproszeniem ?
No właśnie.

> Jezeli oni trzymaja rev dla calosci,a nie ja na swoja domene, to mnie to
> nie interesuje, bo sam i tak go nie postawie, wiec oni powinni.
No właśnie.

> Jakies dziwne masz rozumowanie - jak sie za cos bierze pieniadze
> to nie zeby po lebkach robic i olewac swoich klientow.
No właśnie.

> Zreszta tak bedzie do czasu... Jak juz sobie bedzie wybrac ISP dosc
> dowolnie (tylko kiedy to bedzie),
A nie jest?

> to sie skonczy okres dla leniwych cwaniaczkow.
> A na razie ... trzeba na takich inne sposoby stosowac
> niestety. Dopuszczalny okres to powiedzmy max tydzien. jak dla
> sieci osiedlowych to az za dlugo. Nie trzymaja polowy Polski.
> A jak mi gosc sciemnia ze za miesiac, dwa to juz przegiecie.
Jednemu mojemu znajomemu TPNET wpisał IN PTR po 3 dniach.
Innemu dokładnie po 3 miesiącach... Wiesz, wyżej....

Weź sprawy w swoje ręce, potem szczekaj... tak jest uczciwiej.

Poncki