AMD vs Intel rynek CPU

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 02:56:28 MET

Nie pytajcie mnie skad to wiem :-) poprostu WIEM. :-)
Z baaardzo dobrze poinformawanego zrodla dowiedzialem sie ze nasz kochany
Intel odniosl na ostatnim polroczu 2001 sromotna kleske. AMD nie tylko
bardzo dobrze rywalizuje z Intelkiem ale w Polsce go poprostu ZJADL!.
Do tej pory, tj do roku 2001 a dokladnie do czerwca udzial w rynku Intela
byl 75-80% w Polsce. W ostatnim polroczu role sie odwrocily, AMD ma jak
sie szacuje (szacuje, bo Intel nie podaje informacji o ilosc sprzedanych
CPU)83-85% udzialu w rynku. :-) No coz wypada mi liczyc tylko aby ta
dobra passa sie utrzymala. Szkoda tylko ze na calym swiecie az tak
entuzjastycznie jak w Polsce nie podchodzi sie do wydajnosci AMD a
przedklada sie "sprawdzonego" Intela :-(.

--
Best regards
 	The EaGle