Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: Stanislaw Chmielarz (schmielarz_at_uniprojekt.com)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 08:55:03 MET

In article <3C48B0CC.EAF135B2_at_antyspam.rubikon.pl> januszek <januszek_at_antyspam.rubikon.pl> writes:
>From: januszek <januszek_at_antyspam.rubikon.pl>
>Subject: Re: AMD vs Intel rynek CPU
>Date: Sat, 19 Jan 2002 00:33:32 +0100

>Mam nadzieje ze przekonalem Ciebie, ze teza o tym, ze ludzie w Polsce
>biednieja jest bledna. Jeszcze... :P

Nie do konca bledna ... Jesli firmy uslugowe "dla ludnosci" upadaja to
rowniez swiadczy o tym, ze przecietny Polak coraz mniej wydaje na uslugi (ze
o kinie teatrze i innych dobrach "drugiej potrzeby" nie wspomne).
Wiele osob wpadlo w pulapke kredytowa podnoszac wskaznik samochodow na 1000
mieszkancow :-)))

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com