Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: Kys (kys1_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 11:53:25 MET

> Szkoda tylko ze na calym swiecie az tak
> entuzjastycznie jak w Polsce nie podchodzi sie do wydajnosci AMD a
> przedklada sie "sprawdzonego" Intela :-(.
Na calym swiecie ceni sie stabilnosc. A zaufanie do AMD stracone po
fatalnych K5, K6, K6-2
nie jest latwo odbudowac. Inna sprawa chipsety do tych procesorow. Najwiecej
produkuje VIA
ktora tez nie cieszy sie zaufaniem, co jakis czas ujawniane sa kolejne
bledy, jak chocby ten ostatni
slabej wspolpracy z kontrolerami UDMA/133.
AMD mimo szczerych checi wciaz nie moze zaistniec na rysnku korporacyjnym.
Wystarczy zobaczyc oferte jednego z najwiekszych producentow komputerow
Della.
Nie ma sie co czarowac AMD najwiekszy udzial w rynku ma w krajach biednych.
Gdyby u nas sytuacja ekonomiczna byla lepsza to zamiast Duronow i Atlonow
standardem
byly by P3 i P4.
Zaznaczam ze nie jestem fanatykiem Intela, w czasach 386 i 486 wszystkie
procki mialem ze stajni AMD,
ale pozniej bardzo dotkliwie przejechalem sie na K6-2 i od tego czasu
traktuje je z duza rezerwa.

pozdrawiam
-Kys