Re: Jaka gazeta ???

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 02:55:30 MET

On Fri, 11 Jan 2002 01:08:26 +0100, jarosław jaszewski
<jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl> wrote:

>Jakiej gazecie wierzyc ????
>Ktora uwazacie za najbardziej wiarygodna ???
>Moze jakis ranking ?????
>Moim zdaniem - Komputer Swiat - do dupy
>Chip - tez nie rewelacja....
>Enter ????

Moim zdaniem zadna gazeta nie grzeszy rzetelnscia.
Kideys dawnotemu Chip nawet byl niezly, ale z biegiem czasu upodabnia
sie do Komputer Swiata. Testy w nim sa tendencyjne albo przeprowadzaja
je slepi badz glusi, artykuly poswiecone np. podkrecaniu pomijaja
szereg istotnych faktow, wszystkie te ich TOP10 sa po prostu smieszne.
Czytam czasem dla zabicia czasu bo czasem zobacze cos co mi akurat w
necie umknelo.
PC word to jest dopiero beletrystyka.
W sumie to pismo lubie najbardziej ale trudno mi wlasciwie powiedziec
dlaczego. :-)
PC magazine gdy byl u nas wydawany byl dosc porzadny niestety to bylo
dawno.
Bardzo lubie Magazyn WWW. O sprzecie tam w zasadzie nic onkretnego nie
znajdziesz, lae redaktorzy maja lekkie pioro i fajnie czyta sie ich
teksty (w sumie czesto ciekawe).
Podsumowujac gazety papierowe pozwalaja golnie dowwiedziec sie co sie
dzieje, ale najlepsze informacje (i najszybciej) znajdziesz w necie) i
od znajomych pracujacych w serwisach (o ile Ci znaja sie na rzeczy).

Pozdrawiam
GLide