Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 20:17:50 MET

On 13 Jan 2002 01:56:28 GMT, "The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl> wrote:

>Nie pytajcie mnie skad to wiem :-) poprostu WIEM. :-)
Powiedz jeszcze ze nazywasz sie.... James.... James Bond... :o)

>Z baaardzo dobrze poinformawanego zrodla dowiedzialem sie ze nasz kochany
>Intel odniosl na ostatnim polroczu 2001 sromotna kleske. AMD nie tylko
Niestety wojna cenowa jaka rozpetal AMD tak samo obniza zyski obu
producentow.

>CPU)83-85% udzialu w rynku. :-) No coz wypada mi liczyc tylko aby ta
>dobra passa sie utrzymala. Szkoda tylko ze na calym swiecie az tak
>entuzjastycznie jak w Polsce nie podchodzi sie do wydajnosci AMD a
>przedklada sie "sprawdzonego" Intela :-(.
Bo u nas utarlo sie przekonanie, ze komp na AMD bedzie duzo tanszy
(kiedys byla to prawda, dzisiaj juz mniej).
Na swiecie ludzie sa "troszeczke" majetniejsi i kupuja to co bardziej
im pasuje.

GLide