Kontrole BSA i tego skutki

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 22:45:59 MET DST

Temat był poruszony na grupie pl.comp.pecet i spotkał się z
zainteresowaniem, dlatego pozwalam sobie zrobić crossposta.

Hmm... Wyobraźmy sobie, że prowadzę swoją firmę. Mam w niej tylko
legalne oprogramowanie. Ok, wpada mi kontrola BSA. Pytanie pierwsze:
Jak taka kontrola wygląda?
Teraz tak: moje komputery mają pozakładane hasła. Na BIOS, na system,
na pliki, itd. Co wtedy? Na kompach mam poufne dane. Słyszałem, że
wtedy kompy są rekwirowane dla rzeczoznawcy. Ale jeśli tak jest, to co
jeśli ja mam właśnie do wykonania pracę na kompie? Czyli tak: kompa mi
zabierają, ja nie mogę wykonać pracy, kontrakt idzie się czesać, ja
idę z torbami. A potem BSA oddaja mi kompa z miłym "Dzięki za używanie
naszego softu".
Żeby było jasne: gdybam sobie, bo nie wiem jak to jest. I dlatego Was
o to pytam: jak to wygląda? Co ci panowie z BSA mogą zrobić? Czy mogę
powiedzieć: spadajcie, właśnie muszę dokonać b. ważnej operacji na
kompie?

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków