Re: wirun na poland.com ?

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 20:47:23 MET DST

Leszczu <leszczu3_at_go2.pl> wypowiedział(a) się w następujący sposób:
> Człowikeu! To jest Nimda, miałem to 3 godziny temu, też z Poland
com i
> identyczne właściwości. Problem w tym, że jak najechałeś na wiad, to
już go
> masz. Najlepiej wejdź na onet do działu wirusów i zainstaluj sobie
skaner
> antywir, po czym użyj go!

Dokaldnie tak, Toltek tez mial takie trzy wiadomosci, ale ma takze
Norton AntiVirus200,w iec nie ma problemu z BADZIEWNYMI wirusami!

> Na to gówno nie działa nawet NortonAntywirus. Tylko kurcze sprawnie
> zrob bo ci moze wyjebac dane z dysku.

A tu sie Toltek nie moze zgodzic... czytaj wyzej oraz log nizej:

÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
readme.exe
C:\WINDOWS\TEMP
Quarantined 56.0 KB W32.Nimda.A_at_mm