Re: Kontrole BSA i tego skutki

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 15:03:58 MET DST

Po przeczytaniu wszystkiego mam taki wniosek:
1. Miec Tylko legalny soft albo nie podpadac pracownikom :-)
2. Miec domofon w firmie i nikogo nie wpuszczac. A jak przyjda z BSA - to
bedzie troche czasu na wywalenie twardzieli z PC i wyrzucenie przez okno
(najlepiej z 10 pietra do basenu z kwasem).
3. Miec sekretariat przez ktory przechodza panowie z BSA, a tam BARDZO MILA
i piekna sekretarke, na ktorej to oni skupia swoja uwage, zapominajac o
wszystkim!
4. Porobic "samozniszczacze dyskow" - wpada BSA-pan, a ty naciskasz przycisk
i twoj PC staje w plomieniach i tylko dymi. Po tym czestujesz pana kawa i
razem omawiacie jakie to okropne komputery zaczeli robic - ze naraz w firmie
10 sztuk sie spalilo!
5. No i ostatnia szansa - spodziewac sie ze przyjdzie nie BSA-Pan, lecz
BSA-PANI.... A tu juz wszystko zalezy od was, z tym ze jezeli chodzi o mnie,
to prosciej mi zawsze do porozumienia z Panem dojsc (Mile Panie z reguly nie
sa takie mile)!