Re: duzy monitor jako TV

Autor: atw (atw2001_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 21:47:25 MET DST

wydaje mi sie ,ze obraz z tunera TV jest taki jak divx w niezbyt dobrym
wykonaniu. Sa takie jakby lekkie przebarwienia i nie ma idealnej plynnosci
obrazu. Jest jakby takie lekkie opoznienie,moze cos z ustawieniami mam
??;-((
Tuner mam firmy MACH TV -podobno jeden z lepszych,jest tez pelen PAL.Czy
obraz w takim razie bedzie ok na 21 calowym monitorze ??Chodzi mi o pixele
,czy obraz sie sztucznie nie pwoiekszy tworzac duze pixele ??

Użytkownik "Anubis" <amulet_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "atw" <atw2001_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> ??
>
> A co moze byc innego ? no chyba ze sygnal antenowy podasz na magnetowid a
> niego podasz na monitor przez jakas przystawke (synchronizacja).
Zainwestuj