Re: ATI Rage VIVO, SB Live 5.1 i Windows2000-czy jest sens?

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 21:41:00 MET DST

Użytkownik "Marcin Szydłowski" <szydlo_at_gdynia.serw.net> napisał w wiadomości
> Witam,
> pracuje obecnie pod Windows98 ale "boli" mnie ograniczenie wielkosci
plikow
> AVI do 2GB, wiem ze nie ma tego ograniczenia w Windows2000, ponadto ponoc
> lepiej zarzadza on pamiecia. Mam pytanie do bardziej z Win2000 obytych
> userow: czy bede mogl wykorzystac pelnie mozliwosci sprzetu pod Win2000
tak
> samo jak pod Win98? rozbija sie glownie o sterowniki.

w2k to jest znakomity system, jak się polubi z twoim kompem.
albo od pierwszego wejrzenia, albo długie wieczory dłubania. ja
na szczęście miałem to pierwsze...

> Moj sprzet:
> Asus A7V133
> Athlon 1.2 GHz (266)
> 128MB PC133 CAS2 MTec
> ATI Rage Fury Pro VIVO 32MB

> SB Live! 5.1

tu mogą być problemy. creative strasznie partaczy sterowniki, podobno
do zrobienia, nawet mam gdzieś linka do niezłej strony, ale nie wiem gdzie

> sieciowka Planetpodobna combo
> dysk Maxtor 40GB 7200obr DiamondMax
> CDRW Teac CD-W516EB

nagrywarki działają podobno trochę inaczej niż pod 98, możesz musieć
pomieszać szelkami/DMA

> DVD Hitachi GD-2500

grzech