Re: duzy monitor jako TV

Autor: SirDavid (adamd_at_fastmail.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 14:27:44 MET DST

On Fri, 20 Jul 2001 21:47:25 +0200, "atw" <atw2001_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>wydaje mi sie ,ze obraz z tunera TV jest taki jak divx w niezbyt dobrym
>wykonaniu. Sa takie jakby lekkie przebarwienia i nie ma idealnej plynnosci
>obrazu. Jest jakby takie lekkie opoznienie,moze cos z ustawieniami mam
>??;-((
>Tuner mam firmy MACH TV -podobno jeden z lepszych,jest tez pelen PAL.Czy
>obraz w takim razie bedzie ok na 21 calowym monitorze ??Chodzi mi o pixele
>,czy obraz sie sztucznie nie pwoiekszy tworzac duze pixele ??

A czy nie porownujesz przypadkiem obrazu na monitorze ogladanego z
odleglosci < 1 m z obrazem z telewizora widzianym z odl. kilku metrow?
Podejdz do telewizora na mniej niz 1 metr i zobacz czy rzeczywiscie na
nim jest lepiej. A jeszcze lepiej odsun sie od monitora na
"telewizyjna" odleglosc i zobacz czy dojrzysz jakies kwadratowe
pixele.
Co do plynnosci to juz inna bajka, ale jak ustawisz sobie odswiezanie
na 100Hz to powinno byc ok (zakladam ze tryb overlay sie wlacza, bo
jak nie to od tego trzeba zaczac).

Adam.

PS. Naucz sie cytowac i odpowiadaj pod cytatem