Re: Plyta pod AMD Athlon Tunderbird (problemy z Abitem) - co wybrac?

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 20:07:53 MET DST

Uzytkownik "Daniel Jaworski" <danielj_at_poczta.fm> napisal w wiadomosci
> Mysle o zlozeniu zestawu opartego o AMD Athlon Tunderbird. Nie wiem tylk
> ojaka plyte glowna wybrac...
[...]
> Po chwili namyslu doszedlem do wniosku, ze najlepszy byl by ABIT KT7A.
> tyle, ze... podobno psuje procesory i sa konflikty z kartami
> SoundBlaster (ale te konflikty sie chyba jakos da rozwiazac, wiec to
> chyba no problem).
>
> Zakup jakiej plyty radzicie? Czy Abit jest rzeczywiscie taki zly...
> modele na BX'ie byly IMO poprostu rewelacyjne.

czy miales jakies klopoty z abitem? a twoi znajomi?
kup abita i nie marudz. w razie problemów na www.viahardware.com
jest niezwykle rozbudowany faq
mam abita kt7 od 9 miesiecy , sblive, krecony proc/grafika i nic sie nie
dzieje
jesli chcesz z ramem ddr, to tu sa schody. albo rybka - tylko sloty ddr i
wydajna plyta, (na amd760)
albo akwarium - ram taki i taki, osiagi nienajlepsze (via kt266)
grzech