Re: duzy monitor jako TV

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 15:22:20 MET DST

"atw" <atw2001_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> wydaje mi sie ,ze obraz z tunera TV jest taki jak divx w niezbyt dobrym
> wykonaniu. Sa takie jakby lekkie przebarwienia i nie ma idealnej plynnosci
> obrazu. Jest jakby takie lekkie opoznienie,moze cos z ustawieniami mam
> ??;-((
> Tuner mam firmy MACH TV -podobno jeden z lepszych,jest tez pelen PAL.Czy
> obraz w takim razie bedzie ok na 21 calowym monitorze ??Chodzi mi o pixele
> ,czy obraz sie sztucznie nie pwoiekszy tworzac duze pixele ??

kazde oprogramownaie do tunea ma max rozdzielczosc do ktorej skaluje okno
(powyzej ktorej i tak tuner wymusi na kompuetrze zmiene rozdzielczosci na
taka do jakiej jest w stanie wyswietalc)

w przypadku 21" monitora na penwo bedzie zmniejszal ja (ale to i tak nie ma
znaczenia bo TV ma rozdzielczosc poniezej 640*480) a oprogramowaie tunera
sztucznie "powieksza" ja do 1024x768 (a zazwyczaj nizszej nawet)

Generalnie obraz z DOBREJ karty TV jest lepszy niz z TV wlasie dzieki
cyfrowej obrobce

Pozdrawiam
Slawek