Re: duzy monitor jako TV

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 12:49:28 MET DST

Zapewne pięknego dzionka _20 lip 2001 o 19:47 GMT_
osobie o pięknym imieniu *atw*
chciało się napisać:
> wydaje mi sie ,ze obraz z tunera TV jest taki jak divx w niezbyt dobrym
> wykonaniu. Sa takie jakby lekkie przebarwienia i nie ma idealnej plynnosci
> obrazu. Jest jakby takie lekkie opoznienie,moze cos z ustawieniami mam
> ??;-((

1. Odpowiadaj _pod_ cytatem.
2. Masz wyświetlanie w trybie overlay czy preview?
3. Masz włączone programowe deinterlace?

Pozdr

--
Czarek Gorzeński      mailto:czarek_at_szanty.art.pl                   GG:77922
-=-=-=-=-=-=-  Serwis miłośników piosenki żeglarskiej  http://szanty.art.pl/