Re: Nowy bug w Outlooku - samo sciagniecie e-mail moze sformatowac dysk

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 17:02:25 MET DST

"Leszek Ciszewski" <leszekc_at_alpha.net.pl> wrote in message news:MuLe5.36855$pD2.760746_at_news.tpnet.pl...
> Nowy?
> Chyba starasz się mnie obrazić!!
> (jeśli tak -- marny Twój trud!!) :)
> Tyle już tu narozrabiałem, a Ty mnie dotąd nie widziałeś?

"Tu" to znaczy gdzie? pl.comp.programming, pl.comp.www czy pl.comp.pecet?
Nie ważne jak długo piszesz, ważne że wciąż nie umiesz cytować
(kontekstowo i pisz pod cytatem) i na dodatek masz niepoprawnie
ustawiony czytnik (brak wpisów MIME o charsecie). Nagłówki możesz
obejrzeć wciskając Ctrl+F3 - porównaj moje i Twoje. Stanowczo polecam
lekturę http://www.trzcionk.alpha.net.pl/niusy/default.htm obowiązkowo,
zwłaszcza rozdział o konfiguracji MS Outlook Expressa. KONIECZNIE!

> Już nawet spodziewałem się zbombardzowania skrzynki. :)

To zdecydowanie nie w moim stylu... za stary jestem na taką dziecinniadę.

> Za translę -- dziękuję. :)

Always happy to help! :-)

> A dziur -- się nie boję. :)

Ja też nie...

> Mam ogniościankę, eTrusta, NAV i Casandrę. :)
> Nie gryzą się i się (o dziwo!) uzupełniają. :)

A ja nie mam nic a i tak się nie boję...

> Ponadto mam świeżuteńkie lusterka w szafce. :)
> (dyski są dzisiaj takie tanie. :) )

Stosunkowo... i na dodatek coraz tańsze.

> W kompie zaś -- jakiegoś cwanego trojańskiego...
> Ale mi on nie przeszkadza i ani myślę o reinstalce WinDosa. :)

I słusznie. Reinstalką bawią się lamerzy.

:-)