Odp: Nowy bug w Outlooku - samo sciagniecie e-mail moze sformatowac dysk

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 21:42:32 MET DST

> "Tu" to znaczy gdzie? pl.comp.programming, pl.comp.www czy pl.comp.pecet?

Na skrajnych :)
Na tej środkowej -- nie. :)

> Nie ważne jak długo piszesz, ważne że wciąż nie umiesz cytować

Pisałem kiedyś inaczej, tak aby wszystko było jasne
i czytelne, ale mnie ,,pouczono" o tym, że to wbrew netykiecie. :)
Więc zacząłem pisać w ten sposób -- znacznie to krócej trwa. :)
(a i tak -- na ogół -- nikt nie czyta tego, co piszę :) )
Moim zdaniem pisanie u góry i ,,hurtem" -- to niechlujstwo,
ale skoro grupowicze się dopominali... :)
Jedna Panienka nawet ,,zagroziła", że jak jeszcze raz potnę jej
list -- to będzie on ostatnim do mnie od niej wysłanym. :)
Słowa nie dotrzymała, więc... ja zerwałem znajomość. :)

> (kontekstowo i pisz pod cytatem) i na dodatek masz niepoprawnie
> ustawiony czytnik (brak wpisów MIME o charsecie). Nagłówki możesz

O tym lepiej nie wspominaj. :)
Jak Ci coś nie pasi -- napisz dokładnie co i jak mam zrobić,
a zrobię -- o ile to nie będzie podpowiedź typu:
 -- idź się powieś :)

Mam tu stosowną literaturę, ale zgłębianie
tajników OE i IE mnie nie pociąga. :)
Poza tym kiedyś dwa razy na miesiąc reinstalowałem
WinDosa, więc ustawianie czegokolwiek nie miało sensu. :)
Teraz (od ponad pół roku) reinstalek nie robię -- mam
lustra na tyle ,,gorące", że w kilka minut (sama rozpałka WinDosa
trwa u mnie około czterech:) ) mogę stanąć na nogi po ,,napadzie"
(przedwczoraj właśnie :) jakiś_kafejkowicz/jakaś_kafejkowiczka,
mając odmienne (od moich) poglądy na świat,
wykazał/wykazała się swoimi umiejętnościami)
zaś na tyle ,,zimne", że raczej napadooporne. :)
Raczej -- bo niczego (poza śmiercią i czymś jeszcze) nie można być pewnym.
:)

> obejrzeć wciskając Ctrl+F3 - porównaj moje i Twoje. Stanowczo polecam

Robiłem to myszką, o <ctrl><F3> nie wiedziałem. :)
Dziękuję. :)

> lekturę http://www.trzcionk.alpha.net.pl/niusy/default.htm obowiązkowo,
> zwłaszcza rozdział o konfiguracji MS Outlook Expressa. KONIECZNIE!

Tego mi się nie chce czynć. :)
Piszę dużo szybciej, niż czytam. :)
Póki na głowę nie kapie -- nie zamierzam zmieniać,
ale jak napiszesz co chcesz, abym zmienił -- to zmienię. :)

> To zdecydowanie nie w moim stylu... za stary jestem na taką dziecinniadę.

Nie. Nie przez Ciebię. :)
Przez domorosłych Hakerków. :)
Prawdziwy Haker/Kraker nie zawróci sobie głowy moją nieskromną osobą. :)
Podobnie człowiek normalny. :)

> Always happy to help! :-)

> Ja też nie...

> A ja nie mam nic a i tak się nie boję...
Kiedyś dostałem Happy'ego i trochę namieszał,
więc się ubezpieczam. Jak widać -- raporty FireWall'a
oraz Cassandry -- słusznie. :)

> Stosunkowo... i na dodatek coraz tańsze.
Owszem. :)
A te lusterkowate nie muszą wcale być najnowsze i szybkie. :)

> I słusznie. Reinstalką bawią się lamerzy.

Wkrótce jednak zamierzam zmienić WD98Se na Mile. :)
(ciekawe, czy to nadal MilDos -- czyli, czy nadal oparty
mocno na Dosie. :) )

> :-)

:)

Pozdrawiam, Leszek Ciszewski.