Re: IBM czy Barracuda

Autor: Michał Zawisza (michal.zawisza_at_dtu.pl)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 16:54:50 MET DST

Cześć
co do zakupu dysku to osobiście polecał bym tobie ibm być może barracuda
jest trochę szybsza ale IBM jest dyskiem niezawodnym jeśli chodzi o
awaryjność jak dla mnie jest najleprzy a pozatym barrakudy swojego czasu
miały poważne problemy z udma 66
( co do ibm i delikatnych plastikowych części to mi także udało się ją
połamać ale naszczęście nie ma to większego wpływu na pracę dysku )
Podsumowując :Kupił bym Ibm