Re: Nowy bug w Outlooku - samo sciagniecie e-mail moze sformatowac dysk

Autor: Bartek Dajewski (bartek_at_tradiss.com.pl)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 14:09:02 MET DST

Cześć,

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <8lh4ab.6v.0_at_pszemol.net>...
>Nie ważne jak długo piszesz, ważne że wciąż nie umiesz cytować
>(kontekstowo i pisz pod cytatem) i na dodatek masz niepoprawnie
>ustawiony czytnik (brak wpisów MIME o charsecie). Nagłówki możesz
>obejrzeć wciskając Ctrl+F3 - porównaj moje i Twoje. Stanowczo polecam
>lekturę http://www.trzcionk.alpha.net.pl/niusy/default.htm obowiązkowo,
>zwłaszcza rozdział o konfiguracji MS Outlook Expressa. KONIECZNIE!

Wszystko dobrze z wyjątkiem ustawiania HTML + Unicode jako formatu wysyłania
listów (a tak proponuje autor tej strony), bo z tego co wiem jest to na
grupach niemile widziane. Zamiast tego przyjęło się używać formatu
tekstowego bez załączników w standardzie ISO-8859-2.

---
Pozdrawiam :-)
Bartek