Re: Kto zna fajne serwery IRC ? (dlugie, mam nadzieje ostatnie ;p)

Autor: Marek Pieróg (pierog_at_village.uunet.lu)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 17:19:33 MET DST

> Naucz sie petaku zwracac do ludzi per "Ty", nie "ty",

Naucz sie cytowac posty na usenet.
NIe wiem czy zauwazyl Pan ale jakos w internecie bardzo przyjeta jest forma
"per ty". Dobrze, nie bede nei wychowany, bede sie zwracal grzecznie do osb
"starszych"

[ ciah ]

> Szlag trafil piekny wizerunek sieciowego "rambo".
> Tak mocno Cie wkurzyla ta demaskacja?

Przepraszam mam sie smiac czy plakac!? ROTFL. Wizerunek rambo !????????? Co
moze Panu vaxowi robilem takeovery ;p buaaaaaaaah. Wiekszych bzdur chyba
wymyslec nie sposob

[ ciah ]

> Twoje "swiete oburzenie" nie zmieni tu nic.
> Zachowujesz sie jak ktos przylapany na onanizmie, kto nie potrafi
> zapomniec wielkiego wstydu. Jak bedziesz tak w kolko
> zaprzeczal i wracal do sprawy, to niewiele Ci to pomoze.
> I tak nikt w to nie uwierzy - jak w reszte klamstw.

Ma Pan ochote spotkac sie w sadzie za zniewazenie?

> Sklerotyk, czy co?
> A moze znow sie wypierasz swoich wczescniejszych,
> rownie nieudanych "tworow"?
> Znow leziesz "w zaparte", liczac na to, ze inni nie pamietaja?

Ciekawe czyzby bylo wiecej osob nazywajacych sie Marek Pierog? Zaiste
ciekawe. Jedyna strona na ktorej publikowalem JAKIEKOLWIEK tresci
porownywawcze itp to irc.iq.pl ktora istnieje do dzis. Wiec laskawie moze
bedzie Pan formulowal nieco dokladniej swoje mysli bo narazie rzucasz Pan
blotem gdzie popadnie z tym ze jakos pomijane sa fakty

> Opow. Juz pierwszego dnia _oficjalnego_ dzialania, wiecej tam

Tym czyli gdzie?

> bylo
> userow, niz adminow. Ale tego i tak nie zrozumiesz.

Bzdura

[ciah]

> Jak Cie nie obchodzi, to zapomnij wreszcie, ze Twa nienawisc
> do niej wziela sie z tego, ze nikt nie podzialal Twego zachwytu
> nad pierwszym w Twym zyciu, nieudolnie postawionym botem,
> gdy nie umiales sprawic, zeby odpowaiadal zainteresowanemu
> na priv, zamiast drzec morde na kanalach cudaczna mieszanka
> polskawo-angielska.

Rozmawialismy na ten temat jakies pol-roku temu i wszystko bylo tam
wytlumaczone. Calosc powstala gdyz byla sugestia ze dobrze by bylo jak by
cos takiego istnialo. Po drugie mimo moich prosb nie dostalem w przeciagu 4
tygodni funkcjonowania w.wymienionego ani jednego listu z prosba o zmiane
czego-kolwiek. Temat zamkniety

[ciah]

> Namolne podawanie opinii gdy nikt o nia nie pyta nosi znamiona
> paranoi. Jezeli dajesz "kazdemu mozliwosc wyboru sieci" to mu nie
> probuj sugerowac, jakiej ma nie wybierac.

Dalem spis wszystkich. Podalem wybor nalezy do CIebie. Jesli ty uwazasz to
sterowaniem to bardzo prosze mysl co sobie chcesz.

> Czyzbys znow klamal, krecil, czy to wyraz debilizmu i nierozumienia
> nawet tego, co samemu sie pisze?

Debilizm jest choroba ktora moze byc stwierdzona przez lekarza specjaliste -
nie przez niewyzytego pseudo chakiera.

> Lzesz. Co wykazemy:
> 1. "korespondencja" zostala nawiazana w STYCZNIU 2000, gdyz zaczales
> wmawiac mi rozne rzeczy, oburzony tym, ze "osmielilem" sie zauwazyc,
> ze nie podolaliscie zmianie daty 1999/2000

Dobrze przepraszam styczen 2000 nie grudzien 1999. Wielka roznica 10 dni w
ta czy w ta

> 2. Nic nie probowalem, tylko wskazalem na pewne fakty, z naciskiem
> na fakty, zlodziejstwo, "upierozanie" _cudzej_ pracy itp. sam wielokrotnie
> potwierdzales, wijac sie jak piskorz

Bezczelne klamstwo. GDZIE MASZ DOWODY? Dalej zamierzasz mnie obrazac bez
nich?

> i co post zmieniajac zdanie na temat
> uzywanego softu (nawet do windowsow sie przyznales, gdy okazalo
> sie, ze nie wszedzie wyciales naglowki)

Gowno prawda.
http://www.newsgate.pl ----> archiwum pl.irc

>, a takze na temat tego, kto jakie
> strony faktycznie robil (z tych przez Ciebie "copyrightowanych).

patrz wyzej

[ ciah ]

> Klamiesz.
> 1. Nie przechwalalem sie

Mam logi z kanalu #polska z serwerow ircd.pl. Przyslac? A moze to byl inny
Vax? Bo nazwiskiem i imieniem jakos Pan nigdy nie chcial podpisywac swojego
steku bzdur

> 2. Lata 70-te? _Fizycznie_ niemozliwe
> 3. Czy Ty wiesz o czym piszesz? (pytanie retoryczne)

70 czy 80 co mnnie obchodzi kiedy robili ta maszyne unixowa na ktora sie tak
wlamales ku podziwu swiata
> 4. Napomknalem cos o VMS, odpowiadajac na pytania o "vax",
> tylko jakis zawistny domorosly "chakier" mogl to wszystko tak
> wyolbrzymic i poprzekrecac.
> 5. Marco - ustalilismy, ze Ty sie przechwalasz i kreujesz
> na Cholera-Wie-Co, to ze ja tego nie robie, nie oznacza,
> ze masz to robic za mnie - dawno wyroslem z tego,
> zeby sie czyms chwalic, albo cokokolwiek udowadniac,
> znacznie wiecej frajdy dostarczylo mi poinformowanie,
> ze Wielki-Spec-Od-Security posiada rownie zadete
> haselko "marcoadmingdansk",

Jak juz wspominalem hasla JS byly na innym serwerze (power.ceti.com.pl)
ktorym zarzadzam Tomasz Miazga. Wszystkie pliki administrowane przezmnie
znajdowaly sie na sererze iza.popnet.pl (ircd.pl)
I nie jestem specem od security. Zabawe zabezpieczeniami zostawiam innym

>co wiecej, hasla linuxowe
> i na ircd

Co Pan nie powie !? Hasla linuxowe? Raaaaaaaacja napewno dostal Pan o:line
na te haslo tylko ze chyba we snach

[ ciah ]

> Czyzbys zapomanil mazgaju, jak mnie wtedy ty _na_tej_liscie_
> usilowales straszyc sadami za "wlam"?

Przypominam ze wedlug polskiego kodeksu odczytywanie danych elektornicznych,
zaklucanie obiegu danych itd bez zezwolenia podlega karze wiezienia do lat
2/

[ ciah ]

> Klamiesz. Nic o panienkach nie napomykalem.

Slowo "niby" mozna roznie interpretowac

CI

> Tobie sie porabalo. Rozrozniam informacje od autoreklamy.
> Ty nachalnie sie wciskasz ze swoja "radosna tworczoscia"
> wszedzie tam, gdzie ktos o cos zapyta. Czemu to nikt inny
> nie reklamuje tego chlamu? Czemu inni polecja strony informacyjne,
> zamiast lansowac swoje tendencyjne niedorobki?
> Niewazne, i tak nie zrozumiesz, drobny spamerku.

Zadam przeprosin za bezpodstawne oskarzenie

 [...]

> A co to ma wspolnego z cytatem, do ktorego sie odnosisz?
> Ale fajnie, ze porazka ircd.pl nie wiazala sie z przyjeciem
> jednego z jej tworcow w grono adminow.
> A moze stanowisko speca od security bylo juz zajete,
> tudziez ktos napisal lepszy Regulamin?
> Nie wnikam. Ani nie zapytuje, co taki prostak^H^H^H^H^H^H^H
> prosty user wie o sprawach, ktore stara sie tak wnikliwie opisywac.

Probuje Pan sie bawic w detektywa? Pociesze - nie wychodzi Panu to najlepiej
bo podobnego steku bzdur dawno nie widzialem

[ ciah ]

--
[marek.pierog] @ wakacje