Odp: Nowy bug w Outlooku - samo sciagniecie e-mail moze sformatowac dysk

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 01:47:56 MET DST

Nowy?
Chyba starasz się mnie obrazić!!
(jeśli tak -- marny Twój trud!!) :)
Tyle już tu narozrabiałem, a Ty mnie dotąd nie widziałeś?
Już nawet spodziewałem się zbombardzowania skrzynki. :)
Za translę -- dziękuję. :)
A dziur -- się nie boję. :)
Mam ogniościankę, eTrusta, NAV i Casandrę. :)
Nie gryzą się i się (o dziwo!) uzupełniają. :)
Ponadto mam świeżuteńkie lusterka w szafce. :)
(dyski są dzisiaj takie tanie. :) )
W kompie zaś -- jakiegoś cwanego trojańskiego...
Ale mi on nie przeszkadza i ani myślę o reinstalce WinDosa. :)
Jak rozumiem -- pomaga innym czytać moje wypociny. :)
Niech czytają -- na zdrowie. :)
I tak nie mam nic do ukrycia. :)
(oby tylko niczego nie zmieniał!!)
Lc. :)

Użytkownik Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8leftq.3vve3k7.2_at_pszemol.net...