"Czas na komputer" TVP1

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 17 May 2000 - 12:35:52 MET DST

Hej.

Waśnie przypadkowo obejrzałem sobie dzisiejszy program
"Czas na komputer" w TVP1 i dosłownie aż mnie zamurowało :-)
Jakią oni tam ciemnote ludzią wpierali...
Było, że komputer "markowy" typu Optimus to jest suuuuuuuper
i do tego tani a składaki to są beeeee bo się psują i są drogie
a do tego są problemy z gwarancją :-]
Następna fajna sprawa o któryej gadali to płyty główne typu all-in-one
czyli ze zintegrowaną grafiką, muzyką, kartą sieciową i czym tam jeszcze się
da.
Wszem i wobec wiadomo, że takie rozwiązanie to taniocha z masą wad
jednak panowie z tego programu nazwali taką płyte "markową" bo "każda
markowa płyta ma zintegrowane pozdespoły" :-)
Najwięcej gościu się wypowiedział o pamięciach "to ten właśnie pasek jest
mózgiem komputera" :-D Cieawe jakich pasków użyto w jego mózgu...
Nie było wnikania czy to pamięc Dram czy Rimm czy są to PC66 czy PC700
bo to są po prostu paski i tyle :-)
Niezłe było też zdanie, że są to wszystko produkty (według nich) markowe i
jest pewne, że
nie zestarzeją się przez najbliższe miesiące :-)
A więc kupujcie płyty typu "wszystko w jednym" bo tylko one starzeją się
najwolniej ;-)
Na koniec programu gościu zamyka obudowe i z wielką dumą mówi "i to jest
właśnie
markowy PC".
Jak lubicie się pośmiać to polecam ten program :-)

--
Pozdrawia:
file://==PhoeniX==\\