Re: "Czas na komputer" TVP1

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 10:38:18 MET DST

> Użytkownik "Izydor" <izydorst_at_ikar.mps.com.pl> napisał w wiadomości

> To był wyjątek. Oglądałem kilka innych i były na lamerskim poziomie, ale
> za
> ten program to autorom powinni dać dożywotni zakaz pracyw ogłupiaczach,
> tfu, w środkach musowego przykazu.

> Co tak krótko? Rzuć coś więcej. Byli z ZHP czy z ZHR?

Poogladaj sobie Discovery. Facet lecacy Concordem ...jak milo leci sie z
predkoscia wieksza od predkosci swiatla...

Pozdrowienia

Michal Zielinski              zielinski_at_ckzeto.com.pl    ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568                                      +48 601 266310