Re: "Czas na komputer" TVP1

Autor: Adam Bogusz (adamb_at_elesdi.com.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 10:07:51 MET DST

PhoeniX napisał(a) w wiadomości: ...
>Hej.
>
>Waśnie przypadkowo obejrzałem sobie dzisiejszy program
>"Czas na komputer" w TVP1 i dosłownie aż mnie zamurowało :-)
>Jakią oni tam ciemnote ludzią wpierali...
>Było, że komputer "markowy" typu Optimus to jest suuuuuuuper
>i do tego tani a składaki to są beeeee bo się psują i są drogie
>a do tego są problemy z gwarancją :-]
>Następna fajna sprawa o któryej gadali to płyty główne typu all-in-one

Witam

Akurat też zdarzyło mi się obejrzeć ten program.
Ten komputer co pokazywali to Macintosh, ma on rzeczywiście
"all in one". Jego koszt to średnio tyle samo w $ co PC w złotówkach.
Ale myślę że zwykły szary człowiek nawet posiadając tyle gotówki kupiłby
nawet "markowego" PC, lub cztery składaki :-)

Pozdrawiam