Re: "Czas na komputer" TVP1

Autor: MaxYM (pitok_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 17 May 2000 - 13:09:47 MET DST

:))) - kiedy leci powtorka? hehe
tez bawi mnie do lez jak jakis sobek, gosc ktory wie o komputerze tylko
gdzie jest "POWER" wypina brzuch i mowi mi np.: wie Pan, ja to mam
OPTIMUSAAAA!!! (mysli ze jak wydal worek kasy na sprzet to ma nie wiadomo
jakie cudo, taki przypadek mialem niedawno, kolesiowi trudno bylo
przetklumaczyc ze sprzet za ktory dal 2 lata temu 70 baniek w OPTIMUSIE jest
teraz g... wart, ale coz... jego zdaniem mial trakiete w domu!!! - TV robi
takim ludziom sieczke we lbie az zal... :(, rece opadaja...)

Użytkownik PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> w artykule
news:cCuU4.78510$O4.1564802_at_news.tpnet.pl napisał...