Re: "Czas na komputer" TVP1

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 23:50:01 MET DST

> Aż tu nagle przychodzi PhoeniX i mówi:

> (ciach o telewizorni)
> Eee tam. Jajca to były wczoraj w Rowerze Błażeja o c/hakerach.

Nie ogladam telewizji, staram sie nie denerwowac bez powodu. Jak ktos chce
sie posmiac , to polecam lekture "Wprost" - sa tam takie kwiatki jak
stymulator lotow kosmicznych, czy komputer skladajacy sie z monitora,
klawiatury i stacji dyskow.
Pozdrowienia

Michal Zielinski              zielinski_at_ckzeto.com.pl    ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568                                      +48 601 266310